poniedziałek, 9 czerwca 2014

Prolog

Zanim przeczytasz zajrzyj do zakładki "Obsada" i "Fabuła", aby zrozumieć treść opowiadania.
______________________

*116 rok*
Roześmiana dziewczynka biegała po dworze zamku. Jej brązowe włosy wirowały za nią na wietrze. Wyglądała na przeciętną 10-latkę. 
Nie oceniaj książki po okładce.
W rzeczywistości była 1000-letnią wampirzycą, nieprzeciętną wampirzycą, tylko córką króla i królowej rodu wampirów. Nie nazywano jej "wampirzą księżnczką", ze względu na jej wysoką adrenalinę i brak kontroli nad sobą, gdy ktokolwiek użył tego określenia. Miała bardzo ostry charakter, dlatego nikt nie ryzykował.
Gwałtownie się zatrzymała i stanęła prosto. Zamknęła powoli oczy. Używając tylko zmysłu słuchu i węchu zlokalizowała swoją ofiarę. Otworzyła oczy i mechanicznie przekręciła głowę w prawo, a jej oczy z brązowych przemieniły się czerwonokrwiste. 
Sarna obróciła się w stronę dziewczyny i zaczęła uciekać. Brunetka w rzuciła się w pogoń ze zwierzęciem. Kierował nią tylko głód i żądza krwi. 
Po chwili rzuciła się na sarnę i przytrzymując ją silnymi, lecz niedużymi dłońmi wbiła kły w jej szyję. Kiedy zaspokoiła już głód podniosła się i oblizała kły z krwi.
Król stał niedaleko, dumnie przyglądając się swojej córce. Widział ją w przyszłości jako jedną z najlepszych wojowniczek, a nawet królową rodu wampirów.
- Świetnie, Jade. - pochwalił ją z uśmiechem. Podszedł do niej i pogłaskał ją po głowie. Odwzajemniła szeroko uśmiech. - Musimy porozmawiać. - ukucnął przy niej.
- Stało się coś? - popatrzyła na niego dużymi, czekoladowymi oczami.
- Nie, ale myślę, że to dobry czas, żebyś dowiedziała się, kto jest twoim wrogiem.
- Przecież wiem, że to te kundle.
- Tak, ale chodzi o konkretnego, jak to nazwałaś, "kundla". - zaśmiał się. - Jest to Ashton, syn przywódcy watahy. Pamiętaj, że musisz być ostrożna. Nie wiesz, który to on. Jeśli spotkasz kogoś nieznajomego i będziesz sama, pamiętaj, nie ufaj mu. - mówił poważnie. Pokiwała głową, a wampir wrócił do zamku.
-Ashton. - powtórzyła cicho. Uśmiechnęła się złowieszczo. - Jest już martwy.
                                                ________________________________________

Heloł!
No więc witam was na moim kolejnym blogu z opowiadaniem. 
Kompletna inne niż pozostałe, nie tylko chodzi o obsadę, ale również o fabułę. Tym razem pokierowałam się bardziej fantasy, mam nadzieję, że to dobry wybór.
Myślę, że to będzie najtrudniejsze ff z tych, co piszę. Muszę się starać, żeby nie spieprzyć takiej fabuły, lmao.
To może przejdźmy do waszych opinii.
CZYTASZ = KOMENTUJESZ
To dla mnie bardzo ważne i motywujące, oczywiście jeśli komentarz nie jest obraźliwy, tylko raczej pozytwyny lub z poradą, a porady bardzo chętnie czytam, więc piszcie śmiało!
Tyle na dzisiaj.
Rozdział przewidywany na przyszły tydzień.
Ily x
Wasza @divathirlwall 

15 komentarzy:

  1. Dziekuje, dziekuje, dziekuje.
    W koncu cos dla mnie, wampiry, wilkolaki i odwieczna walka. Zaraz zabieram sie za czytanie pierwszego rozdzialu. :)
    Trzymam kciuki za rozwiniecie, moze byc ciekawie xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Bxfjietokpufj świetnie sie zapowiada <3
    Czekam na następny rozdział <3
    Mogłabyś mnie informować? :) @malikilyx ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super! Nie mogę doczekać się następnych rozdziałów! ♡
    @neonxvato

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity i wgl taki >>>>
    Czekam na kolejny rozdział, a gdy już się pojawi to proszę napisz o tym do mnie @luv_my_btr xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest super <3 czekam na nn, informuj mnie pls, @awhmyjade x ilysm

    OdpowiedzUsuń
  6. To co własnie przeczytałam to fcnwurbcuiowrbu !!!
    to jest genialne ! Czekam na następny
    @KlaudiaWrzalik

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku moje ulubione "stworzenia" *-*
    Ogólnie zapowiada się zajebiscie! Mam pytanie. To dzieje się w starożytności tak?
    Mam nadzieję że będziesz mnie powiadamiac ;)
    @belivein_me_

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się super *-* nie moge się doczekać kolejnych rozdziałów
    mogłabyś mnie informować? :) @wow_myhoran

    OdpowiedzUsuń
  9. KURDE *-*
    To...to....IRRESISTIBLE!

    W ogóle nie jestem Mixer, ale natrafiłam na Twoje blogi śledząc Cię na Twitterze :)
    I przyznam, że "Case closed" było zniewalające, aczkolwiek nie lubię postaci Perrie xd
    Ale kocham Zayna :D #Directioner :D
    No, a jeszcze jedno, kiedy powracasz na swoje blogi? x

    Miłego dnia i weny życzę :) x

    PS. USUŃ WERYFIKACJĘ OBRAZKOWĄ ;-; XD

    OdpowiedzUsuń
  10. habykabakykakakyka
    MAJAAAAAAA, KOCHAM CIĘ, NO

    to będzie piękne
    to będzie tak piękne, że janykabakymyoqm

    świetna fabuła, serio
    obsada też jest zajebista

    mam tylko nadzieję, że się nie zniechęcisz (tak, jak powoli robię to ja)

    proszę o informowanie x
    @awmyhazz

    OdpowiedzUsuń
  11. Nominuję cię do LA więcej tu: http://fight-lukehemmings-ff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za wampirami ale fajnie się zapowiada, więc co tam, zacznę czytać :D
    Btw to uwielbiam wszystkie twoje ff <3
    @caarolinex

    OdpowiedzUsuń
  13. Dopiero przed chwilą poprosiłam cię o linka do tego fanfica i powiem ci, że cholernie się wciągłam w czytanie jego! Uwielbiam fanfictiony tego typu, a twój zapowiada się naprawde dobrze i do tego ashton i jade są głównymi bohaterami przez co masz u mnie wielkiego plusa haha. Nie mogę się doczekać dalszych rozdziałów i pozdrawiam, @harrehshake

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie się zapowiada. Cieszę się że wybralaś właśnie Jade. Powodzenia:-D ♥♡Wenus♥♡

    OdpowiedzUsuń